Zdravé sezení

Lada Schovánková

Když jsme byli batolata, vše jsme dělali přirozeně správně. Postupem času jsme nevědomě tyto pohybové stereotypy zaměnili za méně funkční a špatné. Tím, že nezapojujeme tělo jako celek, přetěžujeme jednotlivé svaly a tyto nové návykové stereotypy nás vedou k tělesné bolesti. Jednoduchými cviky navážeme kontakt s naším raným dětstvím. To nám pomůže nalézt vnitřní lehkost a rovnováhu v těle a v životě. Pevně se postavit na vlastní nohy, a následně se správně posadit. Spojením dechu a vědomého sezení se zbavíte bolestí bederní, hrudní, či krční páteře. Hluboký dech navíc pomáhá odstranit syndrom „křečových žil“ a „těžkých nohou“ a podpoří prokrvení pánve. Tím potažmo podpoříte i váš zdravý sexuální život. Na přednášce se dále dozvíte například to, jak zvýšit pracovní výkon správným sezením, jak minimalizovat vyčerpání, bolest páteře, kyčlí a rukou při sezení, jak ovlivňuje dech produktivitu práce a nižší chybovost a jak vsedě správně dýchat, jak se pomocí jógy jednoduše, ale efektivně protáhnout při sedavém způsobu práce či jak používat myš a klávesnici a jak předejít syndromu karpálních tunelů. Zjistíte také správné technické parametry, např. jak správně zvolit výšku monitoru počítače, jak zvolit správnou židli a jak ji správně nastavit.

Přednáška Bc. Jany Jarošové se uskuteční ve čtvrtek 7. září 2017 od 17:30 hodin. Vstup volný, rezervace míst ve studovně.

Žádné komentáře

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>